28 Ağustos 2012 Salı

Wolfteam Türkiye ve Aeria Hakkında

Öncelikle herkesin ikilem de kaldığı bu konuyu uygun be net bir şekilde açıklamak istiyorum.Emin olun yazacağım bilgiler boş değildir veya hayal ürünü değildir.

İlk başta size şunu belirteyim oyundaki AP yani nakit fiyatları aynıdır.İtemler arası farklı olsa da bu durum değişmez.Örneğin;

Aeria'da bazı itemlerin fiyatları şu şekildedir,

30 günlük karakterler 1.200 AP buda 20 TL yapar.

Türkiye'de,

30 günlük karakterler 12.000 Nakit  30 TL yapar.

Aeria'da  özel eşya paketleri,

30 günlük özel eşya paketleri 4.800 AP buda 80 TL yapar.

Türkiye'de,

30 günlük özel eşya paketleri 45.000 Nakit(değişiyor) buda 70 TL civarı yapar.

Yani özetlersek,30 günlük ekipmanlı karakter dizecek iseniz 100 TL gibi bir mevla ortaya çıkar.Sizce de bir oyun için ,30 gün için 100 TL vermek doğru mu ? Tabi ki HAYIR !
Tabi 100 TL den çok yüksek miktarlar verende var ama bu bizi ilgilendiren bir konu değil ama siz siz olun bu tuzaklara düşmeyin.

Gelelim ikinci konumuza bizzat kendimin ve çoğu kişinin yaşadığı sorun OG lerin biz oyunculara cevap vermemesi( ticket hariç).Herkesin bir şekilde bir sorunu olmuştur ve oyun içinde OG gördüğü zaman sorununu dile getirir ama cevap alamaz ve sitem eder.Ben bir çok kez yaşadım fakat başka bir açıdan bakarsanız albay rütbesi ve üzerindeki kişiler ile konuşulup sorunları dinleniyor fotoğraflarını görmüştüm.

Ama Aeria serverinde böyle bir sorun yok ben bizzat kendim GS ile konuştum ve öylesine yani bir sorunum yoktu.Merhaba filan dedim cevap vermez sandım ama anında cevapladı işte Google Translate sayesinde ve az buçuk ingilizcem ile muhabbet ettik.Merhaba dedikten sonra oda merhaba dedi ve Türkiye'den oynuyorum filan deyince muhabbet açtık sorun var mı? güzel mi? diye sonra oyun oynadık işte buda böyle bir anım :)

Üçüncü konum ise hediyeler, ben 1 yılı aşkın süre günde 10 - 12 online oluyordum  bu son 1 haftaya kadar ve ben o kadar GS ler ile oynadım 1 kere hediye geldi oda şans kutusu ve gece yarısı oynayanlara hediye geliyormuş ta ,şu saate kadar oynayanlara hediye geliyormuş ta hepsi yalan.Bir günde o kadar saat online oldum ve hiç GS ler hediye göndermedi ve gönderildiğini hiç görmedim o yüzden bunlara inanmayın.Sadece bir tek hediye olayı var oda 24 saatte bir alınan hediye ve onlarda özel karakter de bulunuyor ama sadece 1 kere geldi o da şansa :) 1 günlük ayakkabı da çıkabilir , özel karakter de o yüzden bu işler şans işi ama bence iyi olmuyor çünkü oyuna yeni başlayan arkadaşlar oradan alıyorlar hediyeyi sonra öldürme etkinlği ile gelen hediyeleri açıyorlar oynuyorlar ee? noluyor biz mağdur oluyoruz.Bir kere alsalar neyse o hediyeler bitince yenisini açıyorlar bir daha böyle gidiyor...

Şimdi başka ilginç bir olayı anlatacağım size başımdan geçti ve çoğu kişi görmüştür ve inanamamıştır.Gerçekten çok şaşıracaksınız olay şu;

Normal bir oda da oynuyorum karşımdaki adam yabancı eminim ve adam konuşmaya başladı filan her konuşmasının sonuna a*k diyor.Ben de dedim her halde yanlışlıkla yazıyor her neyse başkası girdi odaya baktım oda her şeyin sonuna a*k diyor.Tamam dedim biz Türkler bunu da yaptık elin yabancılarına küfürlerimizi öğrettik ha bu arada birde *ç diyorlar ama kesinlikle bu kişiler yabancı %100 eminim.

Birde üzücü bir olayı anlatayım bu herkesi ilgilendiriyor:

Oyunda eğer sizin Türk olduğunuzu anlarlar ise hemen " hacker Turk n**b " ve bize aşağılayıcı sözlerde bulunuyorlar ne kadar kızsak da adamlar haklı biz kendi oyunumuzda hile yapamayınca başka adamların haklarını gasp ediyoruz ve doğal olarak tepki gösteriyorlar ve bizi hep hırsız ve hileci gibi kötü görüyorlar.
Herkes Wolfteam oynarken bir kere bile olsa hile yapmıştır.Hepimizde suç var ama artık olan oldu yapacak başka bir şey yok.

Şimdi bu son bölümde en önemli konu hakkında düşüncelerimi yazmak istiyorum bunu konuyu bilerek sona sakladım.Konu herkesin en korktuğu ve en üzüldüğü olay BAN yemek diğer bir değişle BANNED olmak yani hesabının engellenmesi demek oluyor.Türkiye'de ban olayı hafif yani çok sert yaptırımlar yok ama Aeria serverinde gayet disiplinli ve ağır cezalar uygulanıyor.
Bazı bildiğim cezaları paylaşmak istiyorum,yine apex ban atıyor ama burası biraz farklı.

Küfür,hakaret gibi kötü söz kullanımı: Derecesine göre 1 haftadan başlayıp 1 aya kadar gidiyor.
Hile,bug ve oyun teknolojisini engellemek: Burası aşama aşama ilerliyor gayet güzel bir sistem kısaca anlatayım.
Normal bir hile de Apex 3 gün ban atar burada sorun yok , ikinci ban aldığınızda yine 3 gün ceza alırsınız fakat üçüncü banınız da 1 aydan başlayıp süresiz cezaya kadar gider.(Hile derecesine göre değişir)

Not: [ OG ] Türkiye'de oyun görevlisi
         [ GS ] Aeria'da oyun görevlisi kısaltımıdır.

Benden bu kadar umarım sıkılmamışsınızdır , eğlenceli geçtiğine inanıyorum herkese iyi günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder