28 Ağustos 2012 Salı

Wolfteam doğal yollardan seri kasmak

Öncelikle merhaba arkadaşlar size yardımcı olabilmek için edindiğim bilgileri sizler için paylaşacağım.

a) Seri Kasmak Kolay Rütbe Atlamak

1-) İlk çar açtığınız zaman KD nizi hiç düşünmeyin çünkü bir işinize yaramaz.

2-) Oyuna ilk başladığınız andan itibaren oynamak için girdiğiniz bir odadan ne olursa olsun çıkmamaya çalışın oyun süresince kazandığınız GP ve ALTIN nınızı alın.

3-) Öğreticiyi ve öldürme ile gelen hediyeleri asla açmayın paraları bozdurun fakat sakın harcamayın.!

4-)1000 öldürmeye kadar yaklaşık 250.000 ila 300.000 altın arası paranız olur ve bu parayı harcamazsanız Teğmen ve üzeri rütbelerde rahat edersiniz.

5-)Ast İdari Başçavuş (NOKTA) rütbesine kadar istediğiniz oyun modunda oynayın.

6-)Ast İdari Başçavuş (NOKTA) dan itibaren 120 puan ve üzeri oyun oynamayın.

7-)Teğmen olduğunuz zaman işler biraz daha kolay olacak çünkü artık zenginsiniz yaklaşık ek malzeme A.BARI filan varsa altınınız 500.000 'e yaklaşmıştır ve ya geçmiştir.

8-)Bundan sonra altınınızı harcayabilirsiniz ama mantıklı düşünerek benim söyleyeceğim şekilde kullanırsanız pişman olmazsınız diyeyim  belki yanılıyor olabilirim ama ben düşüncemin arkasındayım.

9-)İlk önce şu şekilde KIRMIZI TAKIM ekipman alalım ;
-WK-HO9B Şapka: 30 G 58.800 Altın

-WK-U04B Yelek : 30 G 58.800 Altın
-WK-LO3B Bot : 30 G 58.800 Altın

EK MALZEME:

- 15 A Şirket Çantası: 30 G 120.000 Altın
GP: +%15
Max SP :+500
Sırt Çantası Arama Hızı: +%200

SİLAH:

- C-95 SL : 30 G 150.000 Altın

Evet alacaklarımız bu kadar dövme pençe vs. aldırmak istemiyorum çünkü genelde kurtsuz modlar oynayacağız onun için para vermeye gerek yok ama isteyen alabilir.

Alacaklarımız toplam 446.400 Altın ediyor ve üzerine para kalıyor ama harcamıyoruz.

Oynanılacak Modlar:

1-) 120 puan ve üzeri oyun oynamayacağız dedik ve şimdi burası çok önemli eğer bu modlarda oynamazsanız gerçekten anlattıklarım hiçbir işe yaramaz.

2-) Bıçak [ KURTULUŞ -- 40 Puan ila 100 Puan arası ]
3-) s2 Yıkımı [ Harita fark etmez -- 9 Kazanma dışında hepsi olabilir ]
4-) Kurt İşgal [ 5 Kazanma her harita da oynanabilir ]
5-) Ölüm Oyunu [ En fazla 100 Puanlık oynayın ama tavsiye etmiyorum tercihim 40 Puan ]
6-) Bayrak Kapma [ İnsan vs İnsan -- 120 Puan ]

Benim tercihim bunlar diğer modlar uzun ve süre kaybıdır onların yerine bunları kısa kısa oynarsanız daha seri olur.

Belki soracaksınız s2 modunda niye 9 kazanma olmuyor diye eğer odada 3 vs 3 veya 4 vs 4 olursa oynayın derim çünkü o da seri olur.


NOT: UNUTMAYIN BU SERİ KASMA KONUSUNDA BU MODLARDA YÜKSEK ÖLDÜRME PUANINA ULAŞMANIZ SİZİN İÇİN ÇOK İYİ OLUR GP VE ALTIN CİDDİ ŞEKİLDE YÜKSEK GELİR.

NOT: Bıçak modunda nakit çekerseniz K3-TK 30 Günlük almanızı tavsiye ediyorum çok işe yarar ama karar size kalmış. 30 G 2400 N 


30 Günün sonunda çarın KD si büyük ölçüde artacaktır.(Kullanıcının oyun beceresine göre değişebilir.)

Bundan sonra artık yavaş yavaş Nakit çekmeye başlayın derim bir defa olsa bile 30 Günlük ekipmanlı karakter dizin derim 

Benden bu kadar umarım yardımcı olurum ben yeni çar açtım ve şu söylediklerimin hepsini yapıyorum Aeria da ucuz olduğu için AP çektim şansa 30 günlük %30 Gp ek malzeme ve %100 GP ve Altın malzeme çıktı %30 luğu açtım onun çanta almanızı tavsiye ettim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder